FANDOM

Andy Galbraith - pracownik National Antiquities Museum.

Biografia Edytuj

Współpracował razem z Soo Lin Yao, w której był zakochany. Na początku odcinka starał się zaprosić dziewczynę do pubu, niestety ta odmówiła twierdząc, że jej nie polubi. Zabroniła mu więcej pytać ją o podobne rzeczy tłumacząc, że po prostu nie może z nim wyjść.

Następnie szefowa poprosiła Andy'ego aby wycenił dwie wazy pochodzące z okresu panowania Chengua z dynastii Ming przeznaczonych na licytację, wtedy chłopak zaproponował aby zrobiła to jego koleżanka, która zna się na tym lepiej od niego. Wtedy usłyszał że Soo Lin Yao złożyła rezygnację. Nie mogąc w to uwierzyć postanowił odwiedzić jej mieszkanie i zostawił na miejscu notatkę, którą ostatecznie znalazł Sherlock Holmes. Doprowadziło to do rozmowy z chłopakiem, podczas której wyjaśnił, że nie mogła zrezygnować z własnej woli bo zajmowała się imbrykami, oraz, że "problemy rodzinne" nie mogą jej dotyczyć ponieważ nie miała żadnej rodziny.

Wyjaśnił detektywowi i Johnowi na czym polega ceremonia parzenia herbaty, pomagając Sherlockowi dojść do wniosku, że dziewczyna ukrywa się w muzeum.