Sherlock Wiki
Advertisement

David Garrick - angielski aktor i kaskader.

Biografia[]

Urodził się w Peckham w południowo-wschodnim Londynie. Zaczął boksować w wieku jedenastu lat i miał wiele walk amatorskich. Postanowił nie zostać zawodowcem, ale zamiast tego zdecydował się wstąpić do armii w wieku siedemnastu lat, ale nadal uprawiał boks. Służył początkowo w pułku spadochronowym, a następnie w siłach specjalnych. David pozostał w siłach zbrojnych łącznie przez czternaście lat. Zawsze zapalony sportowiec, szczególnie sporty ekstremalne David postanowił później spełnić swoje dziecięce marzenie o zostaniu kaskaderem. Jego pierwszym występem kaskaderskim była rola w filmie telewizyjnym "Cleopatra", gdzie podwoił się dla Billy'ego Zane'a. Od tego czasu podwoił się dla wielu aktorów, takich jak Liam Neeson, Michael Caine, George Clooney, Vin Diesel Brendan Frazer i wielu innych. David pojawił się w wielu serialach telewizyjnych, w tym jako prezenter i instruktor Nigela Benna i Chrisa Eubanksa w „Gladiator VIP” i podobnie w Commando VIP. Miał wiele ról aktorskich w programach telewizyjnych i filmach, w tym w „Reign of Fire”, „The Golden Compass”, a ostatnio w filmie Guy'a RitchiegoSherlock Holmes”, jako McMurdo, walczący na gołe pięści. Wystąpił także w "Wolfmanie", podwajając Sir Anthony'ego Hopkinsa jako wilkołaka, który musiał spędzać co najmniej pięć godzin dziennie na protezach zastosowanych przez zdobywcę Oscara Ricka Bakera. David mieszka obecnie w hrabstwie Kent i nadal uprawia wiele sportów, w tym lotniarstwo.

Ciekawostki[]

  • David zdobył w 2013 roku nagrodę za kaskaderskie wyczyny w filmie „Batman. The Dark Knight Rises”.
Advertisement