Sherlock Wiki
Advertisement

Dredger był wysokim na siedem stóp, francuskojęzycznym pomocnikiem zatrudnionym u lorda Blackwooda. Ma widoczne blizny po lewej stronie twarzy, chociaż ich przyczyna nie jest znana. Być może nawet jego nazwisko jest tylko anglojęzycznym przybliżeniem jego francuskiego odpowiednika.

Biografia[]

Po raz pierwszy Dredger pomaga dwóm innym zbirom spalić laboratorium rudego karła. On i Sherlock Holmes toczą walkę, która rozpoczyna się w domu rudego karła, trwa na ulicach Londynu i kończy w stoczni, gdzie Dredger powala Holmesa i zatapia statek. Później pomaga innej małej grupie zbirów w ustawianiu maszyny Blackwooda. On i John Watson toczą pojedynek. Walka zakończyła się tym, że Watson trzymał Dredgera w duszeniu tak długo, aż ten zemdlał. Ostatnią rzeczą, jaką usłyszał przed utratą przytomności, był szept Watsona: „Spokojnie, jestem lekarzem”. To może oznaczać, że ​​Watson wiedział, jak długo ma go dusić, aby Dredger stracił przytomność, nie zabijając go.

Zdolności[]

Dredger był niezwykle zręczny w walce wręcz, a także przebiegły i niesamowicie silny. Był agresywny w walce, używał siły podczas pojedynku Podczas walki z Sherlockiem, w przeciwieństwie do swojego stylu, użył więcej sprytu niż siły.

Galeria[]

Advertisement