FANDOM

Mój mąż był szczęśliwym człowiekiem

—żona Pattersona, na konferencji prasowej

Sir Jeffrey Patterson - przemysłowiec, pierwsza ofiara Jeffa Hope'a. Miał romans ze swoją asystentką Helen, mimo faktu iż był żonaty. Zmarł 12 października 2009 roku.

Ostatni raz widziany był ze swoim telefonem podczas rozmowy z asystentką. Nie wiedział co ma zrobić, kiedy wziął niewłaściwy pociąg, wtedy właśnie doradziła mu by wziął taksówkę. Następnie widzimy go biorącego pigułkę w opuszczonym budynku biurowym.

12 października 2009 roku został zmuszony do wzięcia taksówki, gdyż jego zaplanowany samochód przez pomyłkę udał się do Waterloo. Nie był zadowolony z tego faktu, bo zwykle nie korzystał z taksówek i skarżył się swojej asystentce Helen przez telefon. Pech chciał, że taksówka należała do Jeffa Hope'a, który udał się z nim do opuszczonego biurowca.

Widać go później wyglądającego na przestraszonego i biorącego pigułkę ze szklanego pojemnika i jedzącego a następnie konającego na podłodze. Następnie żona zmarłego daje komunikat do prasy o niewyjaśnionym samobójstwie swojego męża i mówi, że był szczęśliwym człowiekiem, bez powodu do odebrania sobie życia.