FANDOM

Jennifer Wilson była czwartą ofiarą Jeffa Hope'a. Tak jak pozostałe ofiary została zmuszona do wybierania pomiędzy dwiema pigułkami, z których jedna była śmiertelną trucizną.

Historia Edytuj

Jennifer wilson

Jennifer Wilson po śmierci

Była czwartą i ostatnią ofiarą Hope'a, ten zabrał ją do oddalonego budynku gdzie zmusił ją do wzięcia udziału w swojej chorej grze. Niestety dokonała złego wyboru i natychmiast zmarła.

Fakty Edytuj

  • Płaszcz był mokry, w przeciwieństwie do parasolki.
  • Biżuteria była czysta, poza obrączką, która była wypolerowana z wewnętrznej strony, więc była często ściągana.
  • Wydrapany na podłodze napis Rachel początkowo uznany jako Rache (niemiecka "zemsta").
  • Ubrudzone błotem rajstopy sugerujące, że ofiara miała walizkę.
  • Cały strój był róźowy

Po przybyciu Sherlocka i Johna rozpoczęto formowanie wniosków.

Wywnioskowano iż kobieta pracowała prawdopodobnie w mediach i często zdradzała swojego męża. Pochodziła z Cardliff, gdzie ostatnio padało i wiał silny wiatr. Po plamach na rajstopach widać, że ofiara miała przy sobie niewielką walizkę.

Pomimo starań policjanci nie mogli znaleźć na miejscu zbrodni walizki, w której musiał znajdować się telefon ofiary. Sherlock zauważył, że skoro nie miała jej przy sobie w budynku do została prawdopodobnie w pojeździe mordercy, który prawdopodobnie wyrzucił ją do jednego z kontenerów na śmierci.

Następnie ujawniono, że Rachel była zmarłą 14 lat wcześniej córką ofiary, oraz, że Jennifer celowo podrzuciła telefon sprawcy i wydrapała na podłodze hasło, aby policja mogła go namierzyć za pomocą GPS.

Ciekawostki Edytuj

  • Rachel/Rache jest nawiązaniem do książki "Studium w szkarłacie", w której podczas przeszukiwania miejsca zbrodni znaleziono na ścianie ten sam napis spisany krwią. W odcinku napis funkcjonuje jako imię, zamiast "zemsty", a w książce wręcz odwrotnie.