Sherlock Wiki
Advertisement

Vivian Norbury - kobieta w podeszłym wieku, pracująca dla Brytyjskiego Rządu.

Osobowość[]

Na pierwszy rzut oka Vivian wydaje się być całkiem sympatyczną starszą kobietą, być może zbyt roztargnioną jak na swoje stanowisko. Jednak kiedy jej sprawki wychodzą na światło dzienne okazuje się bezwzględną zabójczynią i zdrajczynią, wykazującą cechy typowe dla socjopatów. Jej sposobem radzenia sobie z problemami było przygarnianie kotów, których miała aż trzy. Sherlock uznał ją za dumną, skłonną do zazdrości i wyjątkowo mądrą osobę.

Jej działania w Tbilisi doprowadziły do śmierci wszystkich obecnych tam zakładników, włącznie z ambasadorem i rzekomej śmierci każdego człona grupy A.G.R.A, który był na miejscu w celu ocalenia zakładników. Wydarzenie to sprawiło, iż Brytyjski Rząd zaprzestał wykorzystywania najemników, nie chcąc aby kiedykolwiek zaistniała podobna sytuacja.

Biografia[]

Pierwszy raz zobaczyć ją możemy siedzącą w gabinecie Elizabeth Smallwood, gdzie zapytano ją co by chciała robić w weekend.

Pod koniec odcinka okazuje się jednak być czarnym charakterem, który zdradził tajne służby oraz agentów A.G.R.A. Po przyznaniu się do swoich win próbuje zastrzelić Sherlocka Holmesa, zostaje on jednak uratowany przez Mary Watson, która w efekcie zostaje ranna i kilka minut później już nie żyje.

Ciekawostki[]

  • Ma problem z alkoholem.
  • Pije czerwone wino i lubi lody.
  • Jest posiadaczką trzech kotów.
  • Lubi odwiedzać akwarium.
  • Ma domek w Kornwalii.
Advertisement